O firmie

1Od momentu powstania firmy we wrześniu 2018 r. rozwijamy się bardzo dynamicznie. Do swojej pracy podchodzimy z zaangażowaniem i pasją. Motywuje nas to do ciągłego rozwoju i działania.

Posiadamy certyfikat Organizacji Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu (PL.CAMO.0005) w zakresie śmigłowców Bell 206, 407, 427, 429, 505 oraz Robinson R22, R44 i R66.

Spełniliśmy wszystkie wymogi i w dniu 23 kwietnia 2019 roku otrzymaliśmy certyfikat zatwierdzonej organizacji obsługowej wydany przez Urząd Lotnictwa Cywilnego. Nasz numer zatwierdzenia to PL.145.107.

Siedziba spółki: ul. Twarda 18, 00-105 Warszawa
Baza obsługi śmigłowców: Gliniany Las 22, 26-212 Smyków, lądowisko EPGN
KRS: 0000748678, NIP: 9592013856, REGON: 381292941, BDO: 000520262

CERTYFIKATY:

  • Camo_1z2
  • Camo_2z2
  • Certyfikat_PART145_zm_2-1
  • Certyfikat_PART145_zm_2-2
  • Certyfikat_RHC_2024
  • SKM_Certyfikat

 

GALERIA:

  • helimax-serwis-1
  • helimax-serwis-2
  • helimax-serwis-3

  • helimax-serwis-4
  • helimax-serwis-5
  • helimax-serwis-6

  • helimax-serwis-7
  • helimax-serwis-8
  • helimax-serwis-9

Do kogo kierujemy swoją ofertę?

Nasza oferta skierowana jest do wszystkich, którzy cenią sobie bezpieczeństwo, profesjonalizm i najwyższą jakość usług. Zarówno do osób prywatnych, które poszukują niezapomnianych emocji związanych z lotami śmigłowcem, jak i do firm, które potrzebują niezawodnej obsługi śmigłowców dla swoich przedsięwzięć biznesowych. Współpracujemy również z instytucjami, które wykorzystują śmigłowce w swojej codziennej pracy, takimi jak służby ratownicze czy jednostki wojskowe. Klientom oferujemy zarówno kompleksowe zarządzanie śmigłowcami, jak i obsługę techniczną helikopterów[linkowanie do zakładki: obsługa techniczna helikopterów], a także szkolenia dla pilotów. Wszystko to, aby zapewnić Państwu najwyższy komfort. Wierzymy, że oferta spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Co nas wyróżnia

1.

Wykwalifikowany personel

Tajemnica sukcesu tkwi w zgranym i zmotywowanym zespole wyspecjalizowanych pracowników. Dbamy o ciągłe podnoszenie kwalifikacji naszych mechaników. Dzięki ich kompetencjom i doświadczeniu zapewniamy szeroki zakres oferowanych usług.
2.

Dyspozycyjność i terminowość

Budujemy długotrwałe relacje z partnerami, którzy wiedzą, że można na nas liczyć. Dokładamy wszelkich starań, aby planowane prace przebiegały bez opóźnień. Klienci cenią nas za dotrzymywaniu ustalonych terminów.
3.

Zaufanie i zadowolenie klientów

Potrzeby naszych Klientów są nam ważne, chętnie dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem. Dzięki bliskiej współpracy zostaliśmy obdarzeni zaufaniem. Najlepszym dowodem na to jest stale rosnąca grupa zadowolonych Klientów.